Generalforsamling KB fodboldafdeling 2020

07. oktober 2020 kl. 06:21

Generalforsamling KB fodboldafdeling 2020

Det var en noget speciel generalforsamling der blev afholdt d. 1/10-2020 hos KB Fodbold i Barakken ved Tirsdalen Skole.

Fremmødet var forståeligt nok begrænset pga. Covid-19 og de restriktioner som myndighederne har nedsat grundet det slemme virus tilstedeværelse. Generalforsamlingen blev dog gennemført med behørig afstand og håndsprit i rigelige mængder.

Der var ikke indsendt nogle forslag eller bemærkninger til dagsordenen og den blev derfor fulgt punktligt.

Fremlægning af økonomi ved Erik højholdt (Kasserer)

Formandens beretning ved Jacob Velling (Formand)

Genvalg til samtlige af den genopstillede medlemmer, hvilket betyder at; Jacob Velling fortsætter som formand, Mia Skjøth Mogensen fortsætter som sekretær, Jonas Andersen som næstformand og at Rasmus Blaabjerg Nielsen indtræder i bestyrelse, hvor han før befandt sig som suppleant.

Der søges efter 2 suppleanter til bestyrelsesarbejde.

Tina Ibsen blev valgt som revisor.

Der søges efter én revisor suppleant.

Derudover var der én udtrædelse af bestyrelsen.

Harry Vang havde besluttet at nu var tiden til at han skulle udtræde og vi vil gerne takke Harry for en fantastisk god indsats gennem de seneste mange år i fodboldbestyrelsen. Harry har fungeret som både bestyrelsesmedlem, næstformand og formand og valgte for 2 år siden at lade sig ”degradere” til bestyrelsesmedlem, efter at have varetaget rollen som formand i en årrække. Harry vil nu hellige sig arbejdet i old boys bestyrelsen og samtidig bruge en hel del af den frigivne tid i sin båd på fjorden/havet.

Endnu engang tak til Harry for sit arbejde omkring KB Fodbold.

Sidste punkt på generalforsamlingen var at uddele Årets Lederpokal i KB Fodbold.

Den blev givet til en særdeles ihærdig og dygtig leder i KB regi, nemlig Tina Ibsen. Tina er til daglig ansat hos BDO Revision og har i KB lederrollen omkring det succesrige U14 hold, som på dagen var i kamp mod Randers Freja, helt klart fortjent prisen som Årets Leder i KB Fodbold.

Tina fik overrakt sin erkendelse for det flotte arbejde umiddelbart efter kampen mod Randers Freja, som blev vundet 3-1, hvilket sikrede videre avancement i DBUs pokal turnering.